Επιστροφές – Ακυρώσεις
Επιστροφές Προϊόντων
- Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας. Σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής
- Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, αλλά για δικούς σας λόγους επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος, επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων.
- Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα ( για δικούς σας λόγους ) που έχετε παραλάβει ( μέσα σε 14 ημέρες ) και εφόσον βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, θα σταλεί με χρέωση του αποστολέα.
- Στην περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.
- Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση γίνεται αντικατάσταση σε συνεννόηση με την εταιρία του προϊόντος.
- Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση.
- Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
- Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.
- Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής
- Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το pharmaspot.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
- Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής του κάρτας.
- Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε στο [email protected] ή στο τηλέφωνο 2381097677 εργάσιμες ώρες και ημέρες.
- Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.
Τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, τροφών, μακιγιάζ ΔΕΝ επιστρέφονται.
Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
Στο φυσικό μας κατάστημα
Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φαρμακείου και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας. Αποστολή προϊόντος Εφόσον έχει προηγηθεί τηλέφωνο στο τμήμα επιστροφών του inpharma.gr , συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με το προϊόν με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας. Μέσα στο πακέτο θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν εφόσον βέβαια το προϊόν πληρεί τις προϋποθέσεις επιστροφής. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει εξηγηθεί αναλυτικά παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
Ακυρώσεις παραγγελιών
Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας και σε διάστημα 8 εργάσιμων ωρών (εργάσιμες θεωρούνται οι ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος).